Narzędzia

Office 365 zawiera w sobie zestaw narzędzi niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu każdej firmy. Są to:

Office Web Apps

Narzędzie będące webowym odpowiednikiem znanych aplikacji biurowych, takich jak Word, Excel, One Note, czy Power Point. Dzięki pełnej standaryzacji można pracować na dokumentach zarówno na smartphonie, tablecie, komputerze stacjonarnym jak desktopowo tak i przez przeglądarkę internetową.


OneDrive

Usługa zapewniająca przestrzeń dyskową do przechowywania danych w chmurze. Dzięki temu mamy zapewniony do nich dostęp zawsze i wszędzie, a dzięki wysokim standardom bezpieczeństwa mamy pewność, że są bezpieczne. Pliki umieszczone w OneDrive można dowolnie udostępniać zarówno współpracownikom tak i użytkownikom spoza organizacji.


Office on Demand

Usługa pozwalająca na strumieniowe pobranie aplikacji biurowych prosto na komputer. Szczególnie jest to pomocne, kiedy chwilowo pracujemy na komputerze tymczasowym lub sprzęcie, który ma przestarzałe wersje pakietu Office. Jako że aplikacja się nie instaluje na komputerze nie jest wymagane jej odinstalowanie. Dzięki Office on Demand możliwe jest utrzymanie wysokiej jakości dokumentów niezależnie od tego gdzie pracujemy i na jakim komputerze.


Exchange Online

Zaawansowana usługa, która zapewnia profesjonalną pocztę biznesową, dostęp do kalendarzy oraz ich współdzielenie ze współpracownikami, zintegrowaną bazę kontaktów,  przede wszystkim wysoką dostępność do tych danych z wszelkich urządzeń z dostępem do internetu. Więcej


SharePoint Online

Jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi w pakiecie Office 365. Pozwala na tworzenie witryn grupowych, projektowych, a nawet organizację pracy całych działów. Dzięki możliwości integracji z innymi aplikacjami pakietu Office 365 m.in. kalendarzami, pocztą, czy pakietem Office oraz zaawansowanym funkcjom raportowania narzędzie to zapewnia doskonałą organizację pracy w każdej firmie. Więcej


Office 365 Pro Plus

Najbogatsza i najnowsza wersja znanego pakietu biurowego Microsoft Office. Zawiera aplikacje: Word, Excel, Power Point, Outlook, One Note, Acces, Publisher, InfoPath, Lync. Dodatkowo istnieje możliwość zainstalowania ww. pakietu na 5 urządzeniach dla jednego użytkownika. Więcej


Lync Online

Popularny wśród firm komunikator biznesowy, który za pomocą wiadomości błyskawicznych, wideokonferencji, współdzielenia aplikacji oraz pulpitu maksymalnie usprawnia komunikację między współpracownikami oraz osobami z zewnątrz firmy. Więcej